Informujemy, że ta witryna korzysta z plików cookies. W każdej chwili możesz dostosować ustawienia dla plików cookies w swojej przeglądarce. Wiem zamknij.
Wózek widłowy UniCarriers GX2 z napędem Diesel / LPG jest idealnym partnerem dla ciężkich operacji transportu materiałów. Dzięki nowym silnikom GX2 jest w pełni zgodny z przepisami UE dotyczącymi emisji spalin Stage V. GX2 to bardzo dobrze wyważona maszyna. Dostępne w udźwigach od 4 do 5,5 tony i zdolne do podnoszenia ładunków na wysokość do sześciu metrów, są w stanie sprostać prawie każdemu zadaniu, jakie możesz mu postawić. Pomimo solidnej konstrukcji jest to również wyjątkowo ergonomiczna, bezpieczna i wygodna w obsłudze maszyna, a dzięki niezawodności, niskiemu zużyciu paliwa i ograniczonym kosztom utrzymania gwarantuje niskie koszty eksploatacji. Wraz z wprowadzeniem przepisów UE dotyczących emisji Stage V wróciliśmy do deski kreślarskiej, aby zaprojektować całkowicie nowy silnik, który będzie spełniał nowe normy. Rezultatem jest silnik znajdujący się w każdym GX2, który wytwarza znacznie mniej emisji spalin niż starsze silniki. Jest to możliwe dzięki katalizatorowi utleniania silnika wysokoprężnego (DOC) i filtrowi cząstek stałych (DPF), które są standardem we wszystkich modealch GX2. Dostępnych jest wiele istotnych funkcji bezpieczeństwa, które są w standardzie - więc nie musisz rezygnować z bezpieczeństwa przy wyborze opcji. Lista standardowych funkcji obejmuje: cyfrowy wskaźnik wagi, kontrolka pasa bezpieczeństwa, pełny pakiet oświetlenia LED, automatyczny włącznik świateł, nisko położony środek ciężkości (co utrudnia przewrócenie się wózka podczas podnoszenia lub pokonywania zakrętów), przełącznik ograniczenia prędkości. Szereg opcji takich jak lampa ostrzegawcza czy lampa Blue-Spot, mogą dodatkowo zwiększyć bezpieczeństwo wózka. Podobnie jak w przypadku wszystkich maszyn UniCarriers, ergonomiczna konstrukcja jest główną częścią tego modelu. Każdy element kabiny kierowcy został zoptymalizowany, aby zapewnić wygodną obsługę i znacznie mniejsze ryzyko obrażeń. Niski i szeroki stopień oraz duży uchwyt na dachu ochronnym ułatwiają wsiadanie i wysiadanie od momentu wejścia kierowcy do wózka - ważne, jeśli kierowca musi często wsiadać i wysiadać z wózka. Kabina kierowcy jest duża i pojemna, a płaska podłoga zapewnia dużo miejsca na nogi i zapewnia optymalny komfort podczas długich zmian. Fotel Grammer o wysokim komforcie jest standardowym wyposażeniem i można go dostosować do operatorów o dowolnym wzroście. Kolumna kierownicy jest również regulowana, co zapewnia wygodne ustawienie koła. Komfort jest gwarantowany nawet podczas cofania. Tylny uchwyt zapewnia kierowcy wsparcie, gdy patrzy za siebie, a sprytnie umieszczony przycisk klaksonu na uchwycie zapewnia również ochronę pieszych. Oprócz bezpieczeństwa i ergonomii wózek zyskuje również na niskich kosztach operacyjnych. Oprócz przełącznika prędkości wózek może również pracować w trybie „Power” lub „Soft”. W trybie „Power” wydajność jest maksymalizowana dla dużych obciążeń. Jednak dla bardziej ostrożnych operacji można włączyć tryb „miękki”, który zapewnia bardzo płynną obsługę i mniejsze zużycie paliwa. Wskaźnik zużycia paliwa na wyświetlaczu ciężarówki również zapewnia, że wydajny silnik jest eksploatowany tak ekonomicznie, jak to tylko możliwe. Zaoszczędzisz też pieniądze na konserwacji. Okres międzyobsługowy co 500 godzin oznacza, że koszty konserwacji i przestoje będą niższe, a system ochrony silnika zapobiega kosztownym uszkodzeniom w przypadku przegrzania silnika lub skrzyni biegów. Nawet gdy potrzebny jest serwis, technik może uzyskać dostęp do silnika i skrzyni biegów w mniej niż minutę i bez żadnych narzędzi, co oznacza, że konserwację można wykonać szybko i skutecznie.