Informujemy, że ta witryna korzysta z plików cookies. W każdej chwili możesz dostosować ustawienia dla plików cookies w swojej przeglądarce. Wiem zamknij.
Zwinny wózek widłowy UniCarriers DX2 z silnikiem wysokoprężnym to doskonały wybór do wszelkich zastosowań - a dzięki nowo opracowanej jednostce jest w pełni zgodny z przepisami UE dotyczącymi emisji spalin Stage V. DX2 to wszechstronna maszyna zdolna do przenoszenia ładunków od 2 do 3,5 tony, w zależności od modelu. Dzięki temu z łatwością radzi sobie z codziennymi zadaniami związanymi z przenoszeniem materiałów, zapewniając operatorowi wygodę i bezpieczeństwo. Dzięki nowemu silnikowi i inteligentnej konstrukcji DX2 charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa i niskimi kosztami konserwacji oraz może działać jako niezawodny szkielet w każdej operacji. Po wprowadzeniu przepisów Stage V wróciliśmy do deski kreślarskiej, aby stworzyć silnik, który byłby zgodny i zdolny do niezawodnej pracy w trudnych operacjach transportu materiałów. Nowy silnik jest standardowo wyposażony w katalizator utleniania oleju napędowego (DOC) i filtr cząstek stałych (DPF), dzięki czemu wózek może pracować czysto i wydajnie. Rezultatem jest nisko emisyjny wózek widłowy, który może przynieść poważne korzyści Twojej firmie. Podczas projektowania DX2 priorytetem było bezpieczeństwo. Dostępnych jest wiele istotnych funkcji bezpieczeństwa, które są w standardzie - więc nie musisz rezygnować z bezpieczeństwa przy wyborze opcji. Lista standardowych funkcji obejmuje: cyfrowy wskaźnik wagi, kontrolka pasa bezpieczeństwa, pełny pakiet oświetlenia LED, automatyczny włącznik świateł, nisko położony środek ciężkości (co utrudnia przewrócenie się wózka podczas podnoszenia lub pokonywania zakrętów), przełącznik ograniczenia prędkości. Szereg opcji takich jak lampa ostrzegawcza czy lampa Blue-Spot, mogą dodatkowo zwiększyć bezpieczeństwo wózka. Podobnie jak w przypadku wszystkich maszyn UniCarriers, ergonomiczna konstrukcja jest główną częścią tego modelu. Każdy element kabiny kierowcy został zoptymalizowany, aby zapewnić wygodną obsługę i znacznie mniejsze ryzyko obrażeń. Niski i szeroki stopień oraz duży uchwyt na dachu ochronnym ułatwiają wsiadanie i wysiadanie od momentu wejścia kierowcy do wózka - ważne, jeśli kierowca musi często wsiadać i wysiadać z wózka. Kabina kierowcy jest duża i pojemna, a płaska podłoga zapewnia dużo miejsca na nogi i zapewnia optymalny komfort podczas długich zmian. Fotel Grammer o wysokim komforcie jest standardowym wyposażeniem i można go dostosować do operatorów o dowolnym wzroście. Kolumna kierownicy jest również regulowana, co zapewnia wygodne ustawienie koła. Komfort jest gwarantowany nawet podczas cofania. Tylny uchwyt zapewnia kierowcy wsparcie, gdy patrzy za siebie, a sprytnie umieszczony przycisk klaksonu na uchwycie zapewnia również ochronę pieszych. Oprócz bezpieczeństwa i ergonomii wózek zyskuje również na niskich kosztach operacyjnych. Oprócz przełącznika prędkości wózek może również pracować w trybie „Power” lub „Soft”. W trybie „Power” wydajność jest maksymalizowana dla dużych obciążeń. Jednak dla bardziej ostrożnych operacji można włączyć tryb „miękki”, który zapewnia bardzo płynną obsługę i mniejsze zużycie paliwa. Wskaźnik zużycia paliwa na wyświetlaczu ciężarówki również zapewnia, że wydajny silnik jest eksploatowany tak ekonomicznie, jak to tylko możliwe. Zaoszczędzisz też pieniądze na konserwacji. Okres międzyobsługowy co 500 godzin oznacza, że koszty konserwacji i przestoje będą niższe, a system ochrony silnika zapobiega kosztownym uszkodzeniom w przypadku przegrzania silnika lub skrzyni biegów. Nawet gdy potrzebny jest serwis, technik może uzyskać dostęp do silnika i skrzyni biegów w mniej niż minutę i bez żadnych narzędzi, co oznacza, że konserwację można wykonać szybko i skutecznie.