Informujemy, że ta witryna korzysta z plików cookies. W każdej chwili możesz dostosować ustawienia dla plików cookies w swojej przeglądarce. Wiem zamknij.
Seria DX to komfortowy wózek widłowy czołowy przeznaczony do pracy z ładunkami o masie od 1,5 do 3,2 tony. Charakteryzuje się on wieloma zaletami konstrukcyjnymi oraz przemysłowymi silnikami spalinowymi najwyższej jakości które są zasilane olejem napędowym lub LPG. Wózek widłowy UniCarriers DX pracuje cicho i niemal nie wytwarza drgań. Zbliżona do samochodowej charakterystyka jazdy oznacza, że operator ma stale kontrolę nad pojazdem. Zaawansowana ergonomia oraz szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych w zakresie bezpieczeństwa i wydajności sprawiają, że wózek oferuje optymalny poziom sprawności oraz szereg funkcji podlegających modyfikacji i podnoszących wszechstronność. Maszyny serii DX wyposażono w najnowocześniejsze silniki LPG (K21/25) z trójdrożnym katalizatorem, które zapewniają maksymalne osiągi przy minimalnym poziomie emisji spalin zgodnie z Stage V. Silnik LPG posiada 2 tryby pracy POWER oraz ECO. W trybie ECO zużycie gazu spada o dodatkowe 18%. Trwały silnik wysokoprężny QD32 z układem szybkiego nagrzewania rozruchowego jest wyjątkowo niezawodny, łatwy do uruchomienia i zgodny z wymogami rygorystycznych norm środowiskowych. Wózek można łatwo serwisować dzięki zintegrowanemu systemowi diagnostycznemu, który umożliwia szybkie usuwanie usterek i ogranicza czas przestoju. Rama operatora jest dodatkowo mocowana do podwozia za pomocą opatentowanego 4-punktowego systemu amortyzatorów, który poprawia komfort jazdy, skutecznie redukując wstrząsy, wibracje i hałas. Standardowy 4-cyfrowy system dostępu a pomocą kodu PIN zapobiega nieautoryzowanemu użyciu wózka. Można zarejestrować maksymalnie pięć kodów PIN które umożliwiają odczyt godzin pracy dla każdego kodu lub operatora. Komputer pokładowy wózka dysponuje wbudowanym układem rozwiązywania problemów, który upraszcza serwisowanie i minimalizuje przestoje. Naprawa nie wymaga stosowania specjalnych narzędzi ani komputerów, co skraca czas jej trwania. Pakiet wyposażenia standardowego obejmuje: kontrolę dostępu kodem PIN, wielofunkcyjny wyświetlacz LCD, trójdrożny katalizator dla silników LPG i pełne oświetlenie robocze, komfortowy fotel Grammer, lusterko panoramiczne, daszek, sygnał cofania. Przestronna kabina wyposażona jest w regulowany fotel i regulowane koło kierownicy oraz opcjonalnie w wygodnie umieszczony podłokietnik wyposażony w elektrohydrauliczne minidźwignie (Joystik-Fingertip), umożliwiające sterowanie za pomocą palców i pozwalające operatorowi na łatwe i zgodne z zasadami ergonomii kierowanie wózkiem. Wszystko to w połączeniu z charakterystyką jazdy zbliżoną do tej znanej z samochodu sprawia, że prowadzenie wózka jest czystą przyjemnością. Wszystkie nasze wózki są zaprojektowane zgodnie z unikalną koncepcją modułową UniCarriers: części różnych modeli są wymienne. Pracując tylko z kilkoma komponentami, nasi technicy mobilni mogą osiągnąć współczynnik skuteczności pierwszej naprawy na poziomie 95%.